Sunday 30 December 2012

New year. Tahun baru azam baru.

Assalamualaikum. Hye stalker!



so bila tahun 2013, umur aku jadi



Yes, sweet 16. Dah besar anak ibu, anak ayah. HAHAHA. Kau ada? aku tahu korang mesti ada punya ^^v takpe mun, sekolah lagy 2 tahun. ckp pasal sekolah, aku bercadang nk amik aliran akaun tahun depan. err, sc tulen? entah laa. aku nk mohon akaun kott. sesuai skit ngn cita-2 aku. LOL. apa pun, Insya-Allah boleh amik akaun. LOLOLOLOL. Apa tu? Hihihii.

So, Hahaha. Azam aku? Meh aku list..
1. Belajar betul-2, belajar sampai liang lahad. First, lupakan kisah lama. Think for your future. Pk mcm mana nk balas jasa ibu ayah n dah besar nnty. aku nk masuk *Universiti Putra Malaysia* Tp ayah suruh aku jadi cikgu. ada ke patut? Tak patutt..So, nanti kalau aku tak belajar, apa aku nk makan nnty? Hahaha. Okay next.

2.HORMATI LAA ORANG TUA & ORANG MUDA. Tak kisah, ibu ayah, cikgu, abang akak semua. Kawan-2. Adik-2 lagy. Hehehe. Aku senior baik, tak buli budak. Haha. Next year aku OUTSIDER. Bukan setakat OUTSIDER, tp Insya-Allah. Ehem-2 OUTSIDER yg berjaya. Amin. Haha, budak-2 hostel, jgn jelly k? ;p If result aku tak memberangsangkan, ibu aku campak aku balik dalam asrama. Jgn risau yee? Form 5 aku masuk balik. Insya-Allah selagi hayat aku ada, fon, tab, laptop, MP3, Ipod, heater, camera semua boleh bawak. Hahaha. Ceh tadi kata senior yang baik.. Apa ni mun? LOL. haha, berani korang bwk? aku function nnty. bg warden. siap korang. Haha. Next

3.Solat jangan tinggal. Tutup aurat bukan balut aurat. Hehe. Jadi orang Islam ni kena solat. Buat yg wajib dulu baru buat yang sunat. Jadi muslimah sejati okayy? kalau Islam tak solat baik jadi kafir dohh. Semak. Aku lagy tak suka nampak perempuan mcm baju dia gila ketat. Longgar ah skit beb. Haiyaa. Aku dah azam next year nk beli baju raya pkai dress. Ehehe. Baik takk? Lol. Next, last one..

4.M A B A B tetap dihati. Wahh, Hee, even esok dia balik asrama, aku kat rumah. aku hope dia ingat aku. kenang daku dalam doamu (': You still have me, I always beside you. And insya-Allah, Im YOURS. Amin ;) Belajar betul-2 taw? anda harapan family and me. 2 tahun tu tak lama sayang, IM STILL LOVE YOU. Okay? Hope takde dendam between us. Hope apa yg kita angankan selama ni jd kenyataan. Amin. Hope awk tepati n setia dgn janji awk. *haih susah betul bila layan jiwang ni* Last but not least, SAYA SAYANGKAN AWAK.

Kepada pembaca blog. Saya mintak maaf jika sepanjang tahun ni saya ada terlukakan hati anda. Mintak yg baik pada tahun 2013 ni. Salam sayang, Nurul Munirah Bt Razali (:

No comments:

Post a Comment